اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

سودای سیمرغ| بهرام ارک: بعد از «پوست» به فضاهای جدید فکر می‌کنیم

یکی از کارگردانان فیلم سینمایی «پوست» گفت: قطعا بعد از این فیلم به سمت فضاهای جدید خواهیم رفت ولی قطعا باز هم از این نوع داستان‌ها خواهیم ساخت.

سودای سیمرغ| بهرام ارک: بعد از «پوست» به فضاهای جدید فکر می‌کنیم

«بهرام ارک» در گفت وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه داستان فیلم «پوست» برگرفته از داستان‌های بومی بود آیا در فیلم بعدی هم در این فضا خواهید ماند، اظهاراداشت: جواب به این سوال سخت است و واقعا نمی‌دانم می‌مانم یا خیر اما اگر فضاهای جدید را تجربه کنم باز هم به سمت این نوع داستان‌ها خواهم رفت.

وی افزود: این البته به شرطی است که خودمان را تکرار نکنیم و داستان نزدیک و مماس با زندگی و دیدگاه خودمان باشد.

کارگردان فیلم پوست در پاسخ به این سوال که آیا باز هم از زبان آذری در فیلم استفاده خواهید کرد، گفت: واقعیت این است که نمی‌توانم فعلا در این باره تصمیم بگیرم که فیلم بعدی زبان ترکی باشد یا فارسی اما دوست دارم به زبان ترکی فیلم بسازم ولی هیچ مانعی نمی‌بینم که به زبان‌های دیگر فیلم بسازم و دوست دارم به زبان‌های دیگر هم فیلم بسازم.

ارک در پاسخ به این پرسش که با توجه به استقبال مخاطبان در جشنواره از داستان و فیلم شما آیا سوژه کار بعدی شما برگرفته از داستان‌های بومی و محلی خواهد بود، گفت: بله؛ یک سوژه داریم که روی آن کار می کنیم. داریم روی آثار مولانا کار میکنیم و ان شاالله از ایشان در طراحی داستان کمک می‌گیریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول